Meedoen aan ons tevredenheidsonderzoek


Onlangs bent u uitgenodigd om mee te doen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Met de resultaten van dit onderzoek kunnen wij de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening verder verbeteren. Het onderzoek wordt in opdracht van Libra R&A uitgevoerd door een geaccrediteerd meetbureau: Value2Health.
 
De vragenlijst
De vragenlijst gaat over uw ervaringen met de zorg die geleverd is door ons audiologisch centrum en onze zorgverleners. U kunt vragen beantwoorden over onze accommodatie, informatie en communicatie en onze deskundigheid en service. Het onderzoek eindigt met uw algemeen oordeel en enkele vragen over uzelf. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 20 tot 30 minuten. Uiteraard mag iemand u helpen met het invullen.

Op de openingspagina ziet u een inlogscherm. Hier kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Deze gegevens zijn terug te vinden in de uitnodigingsmail/-brief.

Ga direct naar de vragenlijst
 
Wat is verder van belang?
De vragenlijst is volledig anoniem. U hoeft geen gegevens in te vullen die naar u herleidbaar zijn. Ook de inloggegevens zijn niet naar u te herleiden. Hierdoor kunt u vrijuit uw mening geven. Wij gaat zeer zorgvuldig met uw antwoorden om. U kunt ervoor kiezen om deze vragenlijst niet in te vullen. Uiteraard heeft dat geen invloed op de zorg die u van ons ontvangt. 
 
Wat gebeurt er met de resultaten?
De resultaten van de onderzoeken worden teruggekoppeld aan Libra R&A en aan de brancheorganisatie FENAC (Federatie van Nederlandse Audiologische Centra). Daarnaast is het mogelijk dat de resultaten gebruikt worden voor de website Hoorwijzer.nl, door Miletus en/of voor wetenschappelijk onderzoek.
 
Vragen over de vragenlijst?
Als u vragen heeft over de vragenlijst, dan kunt u contact opnemen met Value2Health via telefoonnummer +31 (88) 57 000 70 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur) of e-mailadres servicedesk@value2health.com We willen u vragen om dan de naam van het audiologisch centrum te vermelden en dat het gaat om de vragenlijst CQI audiologische centra.

Vragen aan het audiologisch centrum?
Heeft u naar aanleiding van de vragenlijst een inhoudelijke vraag over de zorg, dan kunt u daarover contact opnemen met het audiologisch centrum. Vragen over de zorg die u stelt via de vragenlijst, kunnen niet door het audiologisch centrum beantwoord worden vanwege de anonimiteit van de vragenlijst. Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking.