Vertel het ons!
De CR wil zich, naast het vertegenwoordigen van het klantbelang, ook inzetten voor een goede informatievoorziening naar u als klant van Libra R&A.
We zijn benieuwd naar uw ervaringen als klant of als ouder/partner/naaste in de afgelopen periode. Misschien wordt u thuis behandeld via screen-to-screen of is uw behandeling uitgesteld en wilt u daar iets over vertellen. Misschien heeft u verbeterpunten of tips voor de organisatie. Waar heeft u als klant nog behoefte aan?
Verhalen, ideeën, tips
Graag ontvangen we uw verhalen, ideeën en tips. Mail deze naar clientenraad@libranet.nl. Wij nemen deze dan weer mee in ons overleg.
Maatregelen
Kijk op libranet.nl/coronavirus voor alle relevante informatie rondom de maatregelen binnen Libra.
Vragen over uw individuele traject kunt u stellen aan uw vaste (reguliere) contactpersoon.
Zorg goed voor uzelf en uw naasten!
Hartelijke groet,
Ankie, Peter, Jan, Wilma, Patricia, Joop, Ronald en Frank
Cliëntenraad